Veelgestelde vragen

 

Vind hier antwoord op je vragen.

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur een mail naar info@buurtaed.nl of bel 035 - 3333510 en we helpen je graag verder.

Waarom heeft mijn BuurtAED service nodig?
Waar bestaat het servicepakket uit?
Wat gebeurt er als ik geen nieuw servicepakket afsluit?
Hoe werkt de actie?
Hoe kan ik een actie starten?
Wat wordt er bedoeld met regulier onderhoud?
Wat betekent de ‘Install before’ datum op de batterij?
Ik heb het bedrag al bij elkaar, mag ik het in 1x op de actie storten?
Wat gebeurt er als ik het bedrag niet bij elkaar krijg?
Kan ik de gemeente om sponsoring vragen?
Mogen bedrijven ook doneren?
Mag ik ook meer geld ophalen?
Mag ik ook een servicepakket voor 10 jaar kopen?
Hoe kan ik mijn buren (opnieuw) enthousiasmeren om te doneren?
Hoe weet ik of er al een actie loopt in de buurt?
Hoe steun ik een actie?
Wanneer krijg ik bericht over het verlengen van het servicepakket?
Mijn servicepakket loopt pas in 2024 af, kan ik nu al mijn servicepakket verlengen?
Het lukt niet om geld te doneren, wat moet ik doen?
Per wanneer gaat het servicepakket in?
Waar gaat het geld naartoe?
Moet ik na afronding van de actie nog iets doen in mijn HartslagNu account?
Waarom krijgen wij de eerste €200,- als bijdrage van Univé Buurtfonds?
Ik heb al een actie afgerond voor €575,- en nu zie ik een korting van €200,- als je een actie start. Hoe komt dat?
Ik heb net een actie afgerond voor een nieuwe BuurtAED; waarom krijg ik geen bijdrage?